Ik ga de Nijmeegse Vierdaagse lopen en overnacht in een tent op de vierdaagse camping. Wat te doen met evt. waardevolle spullen?

Op de camping (http://www.4daagse-camping.nl/voorzieningen.htm) zijn verder geen kluisjes, ik kom met het OV, dus geen auto waar ik spullen in kan opbergen. Iemand nog ideeën? Ik had al gekeken naar die kluisjes van de NS, maar dat is ook nog weer een eindje uit de richting. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Welke waardevolle spullen moet je allemaal mee dan?

Het enige wat ik me zo kan bedenken is je telefoon. Die kun je de hele dag bij je houden en als je gaat slapen in je kussensloop doen, evenals andere waardevolle kleine spullen. Als je het aan de onderkant van je kussen doet, dus de andere kant van waar je slaapt, voel je er niks van.

Toegevoegd na 3 minuten:
O ja, en ID natuurlijk. Past ook in je kussen ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
O ja, en ID natuurlijk. Past ook in je kussen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik ga camperen heb ik echt geen kussen bij me. Ik zou gewoon een heuptasje nemen en dat 's nachts
mee naar bed nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste mensen nemen zo'n klein campingkussentje dat je piepklein kan opvouwen mee als ze gaan kamperen...En daar zitten heel vaak al speciaal vakjes in om kleine spulletjes in te doen ;-)

Andere antwoorden (2)

In het algemeen is het volk van de 4-daagse niet van de boeverij, maar toch... Allereerst waardevolle spullen thuislaten, en je geld en ID in een halsportemonnee doen. (Xenos)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor tijdens het lopen is halsportemonnee echt super handig idd :-) Maar om er mee te slapen, op de camping...Lijkt mij wat gevaarlijk? Heb jij dat wel eens gedaan? Kun je hem dan niet per ongeluk om je nek wikkelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord: + En s'nachts: Dan leg je hem in je bed /slaapzak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat van die boeven, daar zou ik niet zo stellig in zijn! Waar grote aantallen mensen zijn, zijn ook grote aantallen zakrovers en dieven. Dus gewoon zorgvuldig op je spullen zijn is geen overbodige luxe.
op loopafstand (<1 km) van de camping is Sports & Beauty, een fitnesscentrum, die hebben kluisjes, waar je je spullen in kunt leggen.