Goed zeg. Dat moet je maar net weten! Plus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat weet ik niet maar daar heeft iemand mij hier laatst een trucje voor geleerd ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon de foto naar je googlevakje slepen en dan in het venster wat je krijgt op afbeeldingen zoeken. Erg leuk als je, zoals gisteren, een foto kreeg van een rode sportwagen met in paint daaroverheen allemaal gele en groene strepen gemaakt. Dan lukt het niet. Google zoekt automatisch naar foto's met dezelfde kleurstellingen dus ik kreeg allemaal foto's met veel rood en een beetje geel/groen. Geen sportauto's dus maar deze was een makkie, die had tie meteen. Vorige week zo gezocht op een soort bloem, dat is een stuk lastiger want de foto was zelf gemaakt, dat is wel even zoeken maar daar heb ik een zoon voor die erg goed is in dit soort dingen. Na vijf googlepagina's had hij beet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal top! dank je.

Andere antwoorden (1)

Als ik mij goed herinner: Londen