Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het emailadres/website/tel.nummer van appartementencomplex alex 2 op kos. (griekenland)?

Ik ben op zoek naar de website van bovengenoemd hotel. Kan van alles vinden behalve hun eigen website.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat ze een eigen website hebben? Ik heb nl hetzelfde met een appartementencomplex in Turkije. Door te googelen vond ik wel allerlei vakantie herinneringen en hotelbeoordelingen daarvan maar nergens een e-mailadres of tel nummer. Uiteindelijk vond ik ook een makelaar die die appartementen verkoopt. Het blijkt nu dat de voornamelijk Engelse eigenaren van de al verkochte appartementen zelf die appartementen te huur aanbieden in Engeland. Er is dus geen website, geen e-mailadres van het complex en geen tel. nummer; alles is individueel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het Appartement valt in Kos onder Psalidi. Als je in je zoekopdracht met Kos Alex II telephone zoekt kom je op onderstaande site terecht. Hierop vind je een adres, telefoonnummer en e-mailadres.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding