Waar kan je in een grote stad je portemonnee het beste bewaren?

Dinsdag ga ik met school naar Londen, in de brief stond dat je je portemonnee het beste aan een touwtje onder je kleding kan bewaren, maar dat ziet er natuurlijk niet uit als je in een shirtje loopt... Iemand tips waar je je portemonnee het best kan bewaren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Antwoorden (11)

Met een ketting in je voorzak of met een touw om je nek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je diepen voorzakken hebt lijkt mij dat toch het beste want daar heb je gewoon zicht over in een tas ofzo niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in een tas met veel spullen erin bijvoorbeeld eten,drinken
(Het best helemaal onderin)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Een brommertje komt langs. Heel gewoon in de stad. Maar op dit brommertje zit een passagier. Die passagier grijpt de tas stevig vast. De bestuurder geeft extra gas. Als je de tas met een hengsel om je nek draagt, moet je hopen dat het hengsel snel afbreekt. Gebeurt dat niet, dan word jij gewoon een stuk meegesleurd - jammer voor jou, de twee jongens op het brommertje bekommeren zich daar niet om. Uiteindelijk breekt het hengsel. De dieven hebben je tas. Je geld kan nog zo onderin zitten, dat maakt niet uit - drie kilometer verderop hebben de dieven immers alle tijd om op hun gemak de inhoud van de tas te bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een mes snijden ze gewoon in de onderkant van je tas open
Je school heeft wel gelijk, zo kan er niemand bij. en deze portemoneetjes zijn vrij dun dus ze vallen niet erg op.

Als jij vrij diepe broekzakken hebt kun je het gewoon in je zak doen en houd je hand erbij in je zag of er bij in de buurt.

Doe het niet in je kontzak, daar heb jij minder zicht op en ben je makkelijker te rollen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer niet teveel geld, pasjes, belangrijke documenten tegelijkertijd mee te nemen. Als ik op vakantie ga en ik maak een uitstapje neem ik vaak een bedrag in contanten mee en een pinpasje terwijl ik in mijn hotel de rest van mijn geld en nog een pinpasje achterlaat. Mocht ik dan iets verliezen of mocht er iets worden gestolen dan heb ik altijd nog dat extra pasje en mijn belangrijke documenten. Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een schoudertas schuin over je lichaam dragen met een arm en je hoofd door de riem. Maar dan niet over je jas maar eronder. Dan kunnen ze niet zo gauw de riem grijpen en de tas van je afrukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat stoer of niet hier niet terzake doet. Het gaat erom dat vraagsteller niet bestolen wenst te worden. Mensen die "stoer" belangrijker vinden dan "veilig" verdienen niet beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie de reactie van de vraagsteller bij de vraag ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar slaat dat op Widar. Punt a zie ik geen reactie van vraagsteller onder zijn vraag en punt b lijkt het me dinsdag toch echt nog te koud om zomaar in een shirtje te lopen. Maar als jij daar behoefte aan hebt, ga gerust je gang. De prognose voor dinsdag is maximum 9 graden. Lekker weertje toch?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er stond een reactie van de vraagsteller bij de vraag, die er nu niet meer staat. Wat er precies gezegd werd, weet ik niet meer, maar je kon eruit afleiden dat uiterlijk belangrijker was dan veiligheid.
In mijn spijkerbroekzak voorin daar kunnen ze niet makkelijk bij. Soms ook in mijn jas maar dan doe ik het ritsje dicht. Want de dief wil meestal in 1 beweging stelen en dan snel weg zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een geldgordeltje om je heupen en is niet te zien.
Je kunt die verstellen zodat het een beetje in je broek cq rokje valt.
Alleen wat klein geld bij de hand houden.
Mocht je een regenjasje aan hebben met een zakje aan de binnen kant met rits, dat is ook een goede plaats.
Het voordeel van een geldgordeltje is dat je het bij elk weer kan dragen.
Als je sokken aan hebt kun je daar ook wat biljetjes in verstoppen.
Veel plezier op het schoolreisje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon als het warm is een dun vestje aan doen en in een binnen zak doen en al het koud is in een ander soort jas met een binnenzak als er maa een binnen zak is ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het touwtje zo lang maken dat het etui of documentenmapje onder de gordel in je broek zit.
De portemonnee met het geld voor die dag in je broekzak bewaren. De portemonnee in een zakdoek gewikkeld in de zak. Daardoor lastiger voor zakkenrollers om hem er uit te vissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het allerbeste is om geen portemonnee te bewaren.Neem nooit grote hoeveelheden geld mee en doe het geld gewoon in je broekzak/rok blouse.Op die manier draag ik ook mijn pinpas bij me.Zorg wel dat er een beschermhoesje om je pinpas zit.;-)
Veel plezier in Londen !