Waar kun je het goedkoopste vliegtickets voor binnenlandse vluchten in Amerika enkele reis kopen?

Toegevoegd na 31 minuten:
En wanneer is het beste moment om daar een vliegticket voor te kopen? Zo snel mogelijk?

Ik zoek een goedkoop vliegticket van Orlando naar Las vegas op 25 juni.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Antwoorden (3)

Southwest heeft erg goede tarieven, ook voor enkele reizen. Groot voordeel is dat je altijd twee tassen gratis mag inchecken; bij alle andere maatschappijen moet zelfs de eerste al betaald worden.
Utrecht
11 jaar geleden
Er zijn een aantal low cost carriers actief op deze route. Bij tickets bij LCC geldt (over het algemeen), hoe eerder je boekt hoe goedkoper. Zie onderstaande link voor lcc.

Toegevoegd na 1 uur:
Maandag is een dag met dure tickets. Tickets zijn op dinsdag, woensdag en donderdag vaak goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit moment heeft US Airways de goedkoopste vlucht, $ 218.00. Er is geen rechtstreekse vlucht beschikbaar, de beste vlucht heeft 1 overstap in Charlotte, North Carolina.
US Airways 732, US Airways 1767.

Vertrek 4.51 pm, aankomst 10.23 pm.

Voor dezelfde prijs is er een andere vlucht die over Denver Colorado gaat.
Frontier Airlines 671, Frontier Airlines 769,

Vertrek 4.51 pm, aankomst 10.23 pm.

Ik dacht even dat ik een vergissing maakte, omdat allebei de vluchten op dezelfde tijd vertrekken en aankomen, maar het zijn 2 verschillende luchtvaartmaatschappijen.

Dan daarvandaan gaan we naar $ 225.00 en hoger, $ 325.00. Wel zijn er bij al deze prijzen alle andere kosten inbegrepen en mocht er tussen de tijd van boeken en het moment van de vlucht een prijsverlaging plaatsvinden, dan krijg jij het verschil terug.

Ik weet uit ervaring dat het boeken van dit soort vluchten goedkoper is wanneer je in de VS bent. Het is me niet duidelijk waarom. Als iemand daar de reden van weet dan hoor ik dat graag.

En last but certainly not least: voor $ 218,00 kun je geen auto rijden van Orlando FL naar Las Vegas. Het is meer dan 2300 miles, ongeveer 3700 km. Je zou bijna meer dan het dubbele aan benzine kwijt zijn heb ik even snel gerekend.

Ik heb de url gegeven waar ik deze informatie heb gevonden. Ik weet alleen niet of je wanneer je het vanuit Nederland probeert dezelfde prijs resultaten krijgt. Daar ben ik zelf ook benieuwd naar.

‘De beste tijd om te boeken’ is niet te voorspellen. Als je te vroeg boekt betaal je ( HEEL ) misschien meer. Als je laat boekt heb je kans dat de goedkopere vluchten weg zijn.

http://tinyurl.com/7cmnhfq