Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een leuk en betaalbaar hotel in het centrum van Praag?

Graag uit eigen ervaring. Waarom zou je me dit hotel aanbevelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dank je wel! Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er heel graag een keer heen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://zlatystrom.com/hotel-en
Dit hotel is echt heel erg leuk en niet heel erg verschrikkelijk duur.Ik woon zelf in Tsjechie ,al vijf jaar en ga regelmatig even een weekeindje naar Praag. Ik heb ook nog wel andere hotels gehad maar dit is een echte topper..Je zit enkele meters van de Karlsbrug en midden in het oude centrum.Het hotel heeft een restaurantje en in de kelder een bar en discotheek waar je voor het slapen gaan nog even een drankje kunt drinken zonder dat je nog de straat op hoeft..In het hotel heb je daar helemaal geen last van..Echt een aanrader voor een paar dagen Praag!Voor mensen die eens iets anders willen in Tsjechie dan Praag,kijk eens op mijn site..Ik woon in het prachtige Zuidbohemen ,een stuk goedkoper dan Praag en vooral véél rustiger!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor je tip, + 10.

Andere antwoorden (3)

via booking.com kun je hotels op prijs en waardering rangschikken. Ook staan er talloze reviews bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op deze sites! Zoek op stad en dan op de verschillende hotels. Met de reeds gegeven beoordelingen kun je misschien een keus maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb werkelijk geen idee maar ik heb een website. www.vakantieveilingen.nl Een goede site waar hotels goedkoop worden aangeboden. wie weet zit praag daar tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding