op animal planet was zaterdag 17/3/12 een programma over de bourgogne / morvan. hoe heette dit programma en waar kan ik het herhalen?

het programma werd ergens in de middag uitgezonden en ik heb er bijna alleen de aftiteling van meegekregen. het ging over het coulissenlandschap en de dieren die daar leven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Om 17.05 uur was er op 17 maart een programma met de naam WILD FRANCE. The secret life of the bocage.

Ik stuur de weblink mee, waarop je dit programma kunt invoeren en de gemiste uitzending kunt zien.

Weblink : www.uitzending-gemist.com/animal-planet