Ik wil graag een weekendje weg met m'n vriend. Heeft iemand ervaring met het boeken van een appartement bij Wimdu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??? Nooit van "wimdu" gehoord.

Antwoorden (1)

Ik heb wel ervaring met de Amerikaanse tegenhanger AirBNB ( ook in Europa actief). Daar benader je eerst de host en na akkoord maak je een boeking die je vooruit betaald. De host krijgt zijn geld op de tweede dag van de boeking. Dus als het fout loopt kan AirBnB de betaling tegen houden. Annuleringsvoorwaarden verschillen per host. Dus hier zeker aandacht aan besteden. Meestal kan je gratis annuleren tot een paar dagen voor vertrek. Ik heb zelf (maar 1 keer) een annulering van een host meegemaakt en ben daarna uitstekend geholpen door de helpdesk van airbnb. Ik vind dit een leuke manier van vakantie vieren, echt een aanrader!! IK neem aan dat de voorwaarden van Wimdu op ongeveer hetzelfde neer komen