Bestaat er een site die de voordeligste vlucht voor je uitzoekt op datum, naar eender welke bestemming?

Ik zou graag tussen 10 en 16 april voor een vijftal dagen op citytrip gaan. Nu zit ik volop te zoeken naar een goedkope vlucht. De bestemming is niet zo belangrijk, zo lang er genoeg te bezichtigen valt (en liefst warm is). (Vorig jaar ben ik zes dagen naar Madrid geweest en dat was super.) Ik vind wel sites waar ik één voor één een bestemming of een datum kan intikken, maar ik weet bijvoorbeeld niet op welk tijdstip ik het best kan vliegen, of wat de voordeligste bestemmingen zijn. Bestaat er een site waarbij je bv een datum (bv één volledige week) kan intikken en een maximum prijs, en die dan aan de hand daarvan de mogelijke vluchten geeft?
Of heeft er iemand tips hoe je dat zelf kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (5)

www.cheaptickets.nl is hiervoor de beste en goedkoopste website. En heel eenvoudig in te vullen. Datum en reisdoel en daarna volgen automatisch de goedkoopste resultaten. Veel succes en goede reis !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest in de buurt komt misschien www.skyscanner.nl Dit is een site die alle maatschappijen met elkaar vergelijkt op alle vluchten. ALs je bij vertrek 'Amsterdam' invult, krijg je verschillende bestemmingen te zien voor de laagste prijs.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog even een toevoeging: de prijzen lijken misschien hoog. ALs je echter op de bestemming klikt en dan op vluchttijden bekijken druk, wordt dit al gauw de helft van de weergegeven prijs.

Toegevoegd na 5 minuten:
Pardon, ik was te snel! Je kunt hier de prijs bekijken van enkele vluchten, vandaar de helft van de prijs. Mijn excuses...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://www.skyscanner.nl kan je op maand zoeken, dan krijg je een maandoverzicht met een prijsoverzicht per dag. Als je de goedkoopste prijs hebt gevonden, zie je een opsomming van allerlei maatschappijen en ticketwebsites. Enorm handig, want vaak zijn de maatschappijen veel goedkoper dan cheaptickets of vliegtickets.nl.

Of op http://www.swoodoo.de kan je kijken, duitstalig echter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
momondo is ook zo'n site, waar je de diverse sites kan vergelijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bestaan wel. Hier staan er een paar genoemd. Schrijf de prijzen op of onthoud ze en stap een reisbureau binnen om te vragen of er speciale aanbiedingen zijn. Dat kan weleens nog goedkoper uitpakken als touroperators gaan stunten met prijzen die ze om een of andere reden niet online willen of kunnen zetten.