Via welke site kan ik de goedkoopste all in vliegvakanties vinden?

D-Reizen kwam zondag met een aanbieding; all in 4 sterren hotel turkije. 8 daagse rijs voor 199 euro.
Zijn er meerdere van deze sites en/ of aanbiedingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

De allerbeste website op dit gebied (en de goedkoopste) is www.vakantiediscounter.nl

Je kunt zelf je wensen invoeren.

Op deze website zie je drie vakanties naar Turkije naar respectievelijk Alanya 2x en Istanbul voor minder dan € 199.

Bij een last-minute kan je natuurlijk nog goedkoper reizen.

Over de grens (Duitsland) bevinden zich veel reisorganisaties, die goedkoop naar Turkije vliegen. Voorwaarde is wel dat je dan van bijvoorbeeld Dusseldorf of Keulen dient te vertrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Corendon heeft ook vaak van dit soort aanbiedingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk goed naar de uiteindelijke kosten. Je moet de boeking bijna afmaken om een goed inzicht te krijgen in alle kosten.
Ik persoonlijk zoek altijd via Zoover.nl of vakantiewijzer.nl, zeker als je al een favoriete bestemming en/of hotel hebt, kan je prima de reizen vergelijken bij verschillende aanbieders.
12 jaar geleden
www.vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De website die je zoekt is http://www.weflycheap.nl. Ze bieden alleen maar goedkope vakanties, stedentrips en goedkope vliegtickets. Ik heb er goede ervaringen mee. Het aanbod is beperkt maar alle vakanties zijn spot goedkoop!