Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke site kan ik de goedkoopste all in vliegvakanties vinden?

D-Reizen kwam zondag met een aanbieding; all in 4 sterren hotel turkije. 8 daagse rijs voor 199 euro.
Zijn er meerdere van deze sites en/ of aanbiedingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De allerbeste website op dit gebied (en de goedkoopste) is www.vakantiediscounter.nl

Je kunt zelf je wensen invoeren.

Op deze website zie je drie vakanties naar Turkije naar respectievelijk Alanya 2x en Istanbul voor minder dan € 199.

Bij een last-minute kan je natuurlijk nog goedkoper reizen.

Over de grens (Duitsland) bevinden zich veel reisorganisaties, die goedkoop naar Turkije vliegen. Voorwaarde is wel dat je dan van bijvoorbeeld Dusseldorf of Keulen dient te vertrekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Corendon heeft ook vaak van dit soort aanbiedingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk goed naar de uiteindelijke kosten. Je moet de boeking bijna afmaken om een goed inzicht te krijgen in alle kosten.
Ik persoonlijk zoek altijd via Zoover.nl of vakantiewijzer.nl, zeker als je al een favoriete bestemming en/of hotel hebt, kan je prima de reizen vergelijken bij verschillende aanbieders.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
www.vakantieveilingen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De website die je zoekt is http://www.weflycheap.nl. Ze bieden alleen maar goedkope vakanties, stedentrips en goedkope vliegtickets. Ik heb er goede ervaringen mee. Het aanbod is beperkt maar alle vakanties zijn spot goedkoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding