Zijn er mensen die in elk land van de wereld zijn geweest?

Zo ja, wie? En hoe lang zijn deze mensen ongeveer in elk land gebleven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal beginnen met je laatste vraag; 3 jaar in tibet
2 maanden in lapland
9 dagen in zimbabwe
12 weken in suriname
8 uur in schotland
1 maand in india
15 dagen in peru
1 week ijsland
90 uur in laos
5 dagen in friesland
22 weken in mali
24 seconden in afganistan
5 weken in argentinië
4 dagen in belgië
1 week nieuw zeeland
Even sigaretje doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat ik deze reactie niet kan voorzien van een +. Dit geeft aan hoe onzinnig die laatste vraag is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo onzinnig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mensen zijn er zeker, maar die zijn wel te vinden als je even speurt op internet.

Het beste antwoord

Ja, die mensen zijn er. Google maar op de term "alle landen ter wereld bezocht" en je komt er een paar tegen.

Eén van hen is Dirk van der Wal, die in 50 jaar tijd alle landen ter wereld bezocht heeft.
Hij is hiermee op tv geweest bij man bijt hond.

Hoe lang hij in elk land geweest is, dat zal hij je ongetwijfeld niet kunnen vertellen. Dat zal ook per land verschillen.

http://www.ncrv.nl/uitzendinggemist/fragment/dirk-van-der-wal-bezocht-alle-landen-van-wereld

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmmm, link van de ncrv lijkt niet meer te vinden.
Wel het filmpje van RTV Rijnmond:

http://www.youtube.com/watch?v=7qv8AQjnmZQ

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan is er ook nog een Italiaan die hetzelfde klusje in 15 jaar geklaard heeft:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/172037/1/1/50/italiaan-bezoekt-alle-landen-ter-wereld.html

De vraag is echter wel wat je een bezoek aan een land noemt.
Ik ben ooit 5 minuten in Tanzania geweest, telt dat als bezoek aan een land?
Idem voor anderhalf uur Mexico en vier uur Zuid-Afrika.