Ik moet op trainings kamp dit weekend, ik heb hier alleen helemaal geen zin in. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet hoef te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Eerlijkheid duurt het langst. Ik zou gewoon zeggen dat je er geen enkele zin in hebt. En geef ook een goede reden zodat je gelijk allerlei vormen van gekonkel achter je rug om af bent. Denk er tevens over na of je de sport of opleiding die je doet nog wel ziet zitten. Sterkte gewenst hoor !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meld je gewoon ziek, niemand die erachter komt dat het niet zo is. En vind je dat toch niet helemaal kunnen, bespreek het dan gewoon met iemand die het trainingsweekend regelt.