In welke wijk kan ik het beste overnachten qua veiligheid en gezelligheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk land en welke plaats in dat land?
Cryofiel
13 jaar geleden
Da's heel goed verstopt: kijk naar het trefwoord bij deze vraag...
itsme
13 jaar geleden
Vraag gesteld via 'parijs.startpagina.nl'. De vraagsteller denkt dat het logisch is dat we weten dat het om parijs gaat, want op die pagina wordt de vraag gesteld...

Het beste antwoord

Quartier Latin is inderdaad erg leuk.
Verder ook de Marais en de omgeving van Les Halles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Quartier Latin.
Dit is een studentenwijk en in het hartje van de stad. Beregezellig