Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een strand in Lissabon zelf?

En als dat zo is, is het zeker heel druk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee er is in Lissabon zelf, geen strand. Maar in de vlakke nabijheid zijn er vele te vinden, de drukte valt nog wel mee. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan in welke tijd je komt.
Wanneer je vanuit het zuiden van Lissabon de kust volgt naar het westen, komt men na 15 kilometers uit in Oeiras. Er gaan onder andere regelmatig treinen vanuit het station Cais de Sodré naar Oeiras en de andere badplaatsen . Oeiras is gelegen aan de rand van Lissabon en heeft mooie stranden. Er zijn prachtige promenades langs de kust, met hippe bars en clubs en een jachthaven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik lees tot mijn verrassing dat er geen strand in Lissabon is ! Aangezien wij zelf in Lissabon geweest zijn, kan ik u verzekeren, dat er Santa Maria de Belem in Lissabon een strand is. En er zijn hier ook gezellige appartementen voor vakantiegangers. Kijk maar eens op de weblink : nl.rentalia.com/8696
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding