Wie heeft er tips voor het zoeken naar een weekendje Londen via internet?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.Hoeveel trefwoorden ik ook invul bij
google er komen steeds dezelfde sites uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van reisbureaus. Of haal gewoon een brochure van een reisbureau. Als je eenmaal een geschikt hotel oid gevonden hebt, kun je altijd nog op internet verder gaan prijsvergelijken als je dit wilt. Hiermee 'kap je wat bomen' in het bos... ;) Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem de website van www.londen.nl .... hierop kan je linksboven je eigen wensen inclusief vervoer aangeven. Gemakkelijker kan het eigenlijk niet. En zo te zien is het niet al te duur. Thuis een reisverzekering afsluiten en op papier zetten wat je in het centrum wilt zien. Eten en shoppen kan je in Londen overal. Enjoy your trip and stay !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het over vluchten en accomodaties hebt? Wil je anders beter aangeven wat je wil weten.

Er zijn 4 mogelijkheden om naar Londen te gaan. De goedkoopste maar erg oncomfortabel, De Eurolines Bus. Per trein met de Eurostar. Met de boot vanaf Harwich. Met het vliegtuig vanaf Amsterdam of Eindhoven met Easyjet of Ryanair of duurder met KLM of British Airways.

Zelf boek ik vaak mijn hotels via booking.com . Goedkopere opties biedt hostelbookers.com of hostelworld.com.

Maar je kan natuurlijk ook een arrangement boeken bij een touroperator. Expedia.nl heeft vaak leuke kortingen bij de combinatie vliegtuig+ hotel.

Denk je er aan dat Londen van de zomer onbetaalbaar is door de Olympische spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.vannood.nl. Ben al meerdere malen met hun weg geweest (verschillende plaatsen) en altijd weer is het leuk!