Wat doen mensen in hotel/vakantiehuisje, wat zij thuis niet of minder doen omdat het veel geld kost b.v. douchen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij gaat op vakantie om veel te kunnen douchen? :')_
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is veel goedkoper om thuis te douchen, dan om daarvoor speciaal een vakantiehuisje te huren ;-)
amigo
12 jaar geleden
juist ja

Antwoorden (6)

Wat ik op vakantie veel meer doe:

Lezen.
Buiten zitten.
Praten met andere mensen.
Met de hand afwassen. (er is geen afwasmachine op een camping).
Met de hand kleren wassen.

Wat ik op vakantie zelden of nooit doe:
Televisie kijken.
Computeren.
Radio luisteren.
Krant lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een hotel zie je vaak dat mensen heel uitgebreid van het ontbijt buffet gebruik maken en zich letterlijk volproppen. Het is ook allemaal zo lekker....!
Dat doen ze thuis niet omdat dat te veel geld zou kosten.
Als je volpension hebt gaat hetzelfde op voor het diner.

Meer douchen? Dat gaat alleen op als je je thuis niet elke dag doucht en op vakantie ineens wel.
Misschien vaak een bad nemen, zeker als je thuis geen bad hebt.

Doorgaans geef je op vakantie juist MEER geld uit i.v.m. uitstapjes, uit eten museumbezoek enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaker een bad nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als mensen in een vakantiehuisje zitten maken ze meestal gebruik van een open haard als die er is omdat ze dit thuis niet hebben.
Dit kost natuurlijk wel hout maar het is er niet minder gezellig om.
Tuindeuren open en stoken maar.
En de vaatwasser indien aanwezig zal ook worden gebruikt als je altijd thuis met de hand moet afwassen.
12 jaar geleden
persoonlijk ga ik van de plaatselijke activiteiten deelnemen en een geledig hotel is preston palace het mag dan een redelijke cent kosten maar het is zijn geld meer dan waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
S Avonds de kachel lager zetten voor de nacht