Als er op een kenteken BR of RB staat, waar komt deze dan vandaan?

Ik ging vorige week op vakantie en zag dit toen staan op een auto of vrachtwagen, waar komt deze dan vandaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
8.2K

Antwoorden (3)

BR staat voor Brazilië. RB komt niet voor.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik toch dat het brazilië is. Ik ging namelijk op wintersport en toen we in Frankrijk waren zag ik het en wist niet waar het van was, alsnog goed antwoord! (Ben geen niveau 2 dus kan geen duimpje omhoog geven, sorry daarvoor ;))
Weet je zeker dat er geen BG op stond van Bulgarije? SRB is van servie. ik heb hieronder een link voor alle kentekenplaten met landcodes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer bedankt! (Ben geen niveau 2 dus kan geen duimpje omhoog geven, sorry daarvoor ;))
BR is Brazilië, RB is Botswana.