Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je naar Antwerpen centrum wilt, waar moet je dan de metro pakken?

Ik hoor steeds dat je op Linker oever kunt parkeren en dan de metro het centrum in. Waar is dat precies en hoe weet je welke metro je moet nemen naar de plaats van bestemming?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je even op de website van De Lijnen kijken, zo heet het vervoersbedrijf volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"De Lijn".

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer u aan de linkeroever bijvoorbeeld bij de bekende BEVERSEBAAN parkeert, kunt u daar in deze deelgemeente ZWIJNDRECHT van het metrostation HOF TER RIJEN naar het bekende ANTWERPEN PREMETROSTATION MEIR reizen. Dan bent u dus direct (tien minuten reistijd) aan de rechteroever en in het hartje van de stad. MEIR is de winkelstraat van de Scheldestad. De lijnen 2, 3, 5 en 15 gaan rechtstreeks naar MEIR, dus eenvoudiger gaat het bijna niet. Een overzicht van de metro lijnen van linker naar rechteroever en v.v. voeg ik bij. Dan kunt u de situatie exact bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier kan je het vragen:

De Lijn Antwerpen:

Openingsuren: van 9 tot 11.45 uur en van 13.45 tot 16 uur (vrijdag tot 15 uur)
Tel.: 03 218 14 11 (8.30 - 16 uur)
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding