Is het mogelijk dat een pakketje op maandag binnen komt?

Het pakketje is vrijdag verzonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Dat kan maar dan komt het wel iets later in de middag aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, maar de kans dat het op dinsdag aankomt is groter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het met postNL komt is die kans nihil want ze bieden alleen op maandag een tweede bezorging aan als ze zaterdag al zijn geweest: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen DePost.nl wordt in het weekend intern weinig tot geen pakketjes via de distributiepunten aan de plaatselijke verdeelpunten aangeboden. Zelf ontvangen wij nooit post op maandag. En eerlijk gezegd ook nooit pakjes, die via DePost dienen te worden aangeboden. En dat terwijl wij talloze boeken per jaar in binnen- en buitenland bestellen ! Op maandag komt het pakje wel op het verdeelpunt aan. Dus dan dient u het pakketje op dinsdag 100% in huis te hebben. Althans dit belooft DePost ons (zie bron).
Tip : wij verzenden zelf pakjes via KIALA en daar kunt u wel pakjes op maandag afhalen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geluk hebt komt het op maandag maar het kan ook zijn dat het pas dinsdag aankomt