Kan ik in Duitsland ergens opvragen of ik daar uitstaande boetes heb?Ben een jaar geleden 2 keer geflitst en niets vernomen en wil duidelijkheid.

Moet binnenkort door Duitsland heen en indien ik ergens geregistreerd sta in verband met het niet betalen van bekeuringen (1 van de twee was een flinke snelheidsovertreding waar mogelijk een fahrverbot op staat) en daarmee risico loop in de problemen te komen bij een eventuele controle wil ik dit graag nu weten en het afhandelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
8K

Het beste antwoord

Dit is na te vragen bij het zogenaamde Verkehrszentralregister (VZR) in Flensburg. Voor contact dient u het onderstaande contactformulier in te vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou u aanraden om daar niet naar te informeren, questie van geen slapende honden wakker te maken. eens ze uw adres hebben blijven ze PV's sturen maar dan wel met telkens met extra kosten. Misschien met iemands anders zijn auto rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat de Duitse justitie inmiddels samenwerkt met het nederlandse boete-apparaat en dat bonnen verrassend efficient hun weg weten te vinden naar het juiste adres.

Als jij niets ontvangen hebt, dan zou ik het gewoon zo laten. "Kein schlafende Hunde wecken" zou ik zo zeggen.

Het schijnt trouwens in Duitsland zo te zijn dat je herkenbaar op de foto moet staan, anders mag de boete niet verstuurd worden.