Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zijn de prijzen van eten en drinken in Bulgarije tov van die in Nederland? Zoals in de kroeg of normaal restaurantjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet hoe het op het Goudstrand (Zlatnite Pjasaci)) of het Zonnestrand (Slancev Brjag) is, maar in het "echte" Bulgarije zijn de prijzen voor eten en drinken heel laag. In kleine restaurantjes eet je zo voor €7,50 en 'n kop koffie kost ca. 75 cent. Bier weet ik niet want ik drink niet.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik ben in 2008 en 2009 naar het Goudstrand geweest, dat was toen heel erg in opkomst dus ik gok dat het nu iets duurder is geworden, maar in verhouding nog steeds goedkoop! Bedenk dat het scheelt waar je gaat eten en/of drinken. Er zijn barretjes waar je -toen- 50 cent betaalde voor een halve liter bier, maar ook waar je 4 euro betaald voor een flesje Heineken. Zo werkt dat ook met restaurantjes, al zul je altijd stukken goedkoper uit zijn dan hier in Nederland!

Al met al is het goed te doen met de prijzen in Bulgarije! :)

Fijne vakantie als je gaat!

Toegevoegd na 32 minuten:
Sorry ik bedoel Zonnestrand (Sunny Beach)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bijkomend voordeel van Bulgarije als vakantie bestemming is dat de prijzen een stuk lager liggen dan bij ons en op vele andere vakantiebestemmingen. Zo beteelt u voor een kopje koffie slechts 0,30 Euro en voor een biertje (halve liter) 0,80 cent. Een goed hoofdgerecht zult u kunnen nuttigen voor rond de 4 Euro. Een brood kost u slechts 0,30 Euro en ook de benzine prijzen liggen stukken lager dan in Nederland. Een huurauto kost ongeveer tussen de 20 en 50 Euro per dag.

Bovenstaande informatie heb ik uit een geweldige website gehaald. Deze ziet u bij de bron hieronder staan. Na het doorspitten van deze website denk ik er trouwens zelf overna om in de schoolvakantie (april/mei) ook een naar Bulgarije te gaan. Dus bedankt voor deze vraag !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding