Wat is de kilometer afstand tussen Nijmegen en Aken (D) en hoe lang is dat rijden met de auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
bamibal
12 jaar geleden
Tipje: daar heb je routeplanners voor, op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.routenet.nl
www.anwb.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bami en stippel. Misschien heeft de vraagsteller geen internet? Dat was een grapje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maps.google.nl werkt perfect bij mij altijd

Het beste antwoord

Voor afstanden en routes in Duitsland kan je www.falk.de gebruiken. Dit doen wij onder andere tijdens vakanties. Het werkt perfect. Een uitstekende, gedetailleerde en informatieve website. Deze geeft aan dat het traject 154,92 kilometer lang is, waarover men 1 uur 37 minuten zal rijden (gemiddeld 96 kilometer per uur).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

162 kilometer. 1 uur en 45 minuten reistijd.