Hoeveel ml is een tube creme van 50 gram?

Of valt dit niet onder de 1 liter limiet in je bagage als je gaat vliegen???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
26.7K

Het beste antwoord

Alle vloeistofachtige zaken, inclusief cremes vallen onder de maximum 1 liter aan vloeistoffen IN JE HANDBAGAGE. In je tas die ondering het vliegtuig gaat mag je mee nemen wat je wilt, zolang het niet brand / explosie gevoelig is. Dus ook die fles jonge jenever voor opa, en de flas spa voor jantje.

In je handbagage mag je 1 zip-lock zakje (Inhoud max. 1 liter) met tubes / flesjes vloeistof meenemen. Elk afzonderlijk flesje / tubetje mag maximaal 100ml bevatten. een 50g creme tubetje is veel kleiner dan 100ml. Eerder richting de 50ml.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat ligt aan het soortelijk gewicht van de crème.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan hoop ik dat die douaniers flink gestudeerd hebben om dat allemaal te kunnen berekenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Als het op de verpakking alleen in grammen wordt weergegeven en niet in (milli)liters, wordt het niet als vloeistof geteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is afhankelijk van het soortelijk gewicht, maar je kunt ervan uitgaan dat het zo ongeveer 50 tot 60 ml zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewicht gedeeld door Soortelijk gewicht! Dan heb je het volume
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je aangeeft dat het gaat om "vliegen" denk ik dat je advies wilt over wat je mee mag nemen.

Je krijgt als je gaat vliegen een doorzichtig zakje van 1 liter. Daar moet je kleine spulletjes indoen zoals je tube van 50 gram, tandenborstels, deo of wat je nog meer wilt meenemen. Het gaat dus vooral om het formaat!

Zaken die je in de taxfree zone koopt worden gesealed en mogen zo mee.