Ik wil graag een reisgids maken en uitgeven. Iemand enig idee hoe?

Het maken van een reisgids kan ik wel. Ik zou hem ook graag uit willen geven. Kan ik dat zelf doen of moet ik naar een uitgever gaan. En ik had al gekeken of ik de boekjes zelf kon laten printen, maar dan kwam ik in full-coulor al op ca 20 euro uit. Als je daar ook nog een beetje winst op wilt maken is je reisgids al bijna onverkoopbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (2)

Wil je kosten dekken dan is het een kwestie van onderhandelen met reisaanbieders of andere bedrijven die diensten willen promoten in jouw brochure.

Wil je een gids maken zonder reclame pagina's dan kan het inderdaad snel in de kosten gaan lopen. Bedenk goed wat je in je gids wil vermelden en op de website van de Kamer van Koophandel kun je opzoek naar eventuele bedrijven die willen adverteren; kosten voor reclame berekenen op advertentie grote en je aantal oplages.

Druk werk altijd door een gespecialiseerd bedrijf doen die jouw pagina's direct als brochure / gids leveren.
12 jaar geleden
Kijk eens op lulu. Heb zelf goede ervaringen met dit bedrijf