Wij gaan met zijn 6en in een 6 persoonshuisje van centerparcs nu komt er 1 iemand bij op visite die wil blijven slapen mag dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
10.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is dus eigenlijk of je de boel eenvoudig kunt flessen bij Centre Parcs want anders had je die vraag wel aan CP zelf gesteld!

Het beste antwoord

Nee, dit is niet toegestaan. Maar ik denk niet dat iemand erachter gaat komen hoor. Ben zelf ook een paar keer gegaan en uiteindelijk komen er altijd een paar mensen bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Komen er áltijd mensen bij? Hoe kom je daarbij? Bij jongelui misschien, maar heus niet bij gezinnen die een huisje huren. Die hebben geen behoefte aan een vreemde eend erbij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bij die paar keer dat ik ben gegaan. Er komen altijd een paar vrienden langs. Onduidelijk? Heb geen gezin. Ik heb het over vrienden........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord modriouch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank. Ga lekker genieten. veel plezier

Andere antwoorden (4)

als je al geboekt hebt en gezegd hebt dat je met 6 komt dan mag dat niet maar als je nog niet geboekt hebt en je gaat een huisje pakken van 6 en je zegt dat je met zeven bent dan mag dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het mag niet, je betaald (bijvoorbeeld) minder voor 3 personen in een 4 persoons huisje dan 4 personen, welliswaar controleren ze dit zelden, afgelopen vakantie sliep ik met mijn moeder en oma in een huisje voor 6 personen en er kwamen omstebeurt familieleden en vrienden langs die bleven slapen, geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh ze komen heus niet tellen hoor.
En als de bel gaat dan gaat er gewoon 1 naar
het toilet. Dus gewoon doen,harstikke gezellig
met z,n allen.
12 jaar geleden
Het zal niet echt een probleem zijn/worden maar uit veiligheidsoverwegingen zou ik er toch melding van maken.
Als er b.v. brand komt of iets anders gebeurd.
Dit is verstandiger.
Zo weet de receptie dat er een persoon meer verblijft in het huisje.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben bang dat ze dat dan niet goed vinden, er zijn al 6 personen in een 6 persoonshuisje en meer kan niet he...