Waar in de wereld (buiten europa) kan er met dolfijnen in het wild gezwommen worden ?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ter aanvulling, met de meeste kans om ze te zien / met ze te zwemmen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (8)

Florida, Mexico, het Caraïbisch gebied, Israel, Egypte, Curacao, eigenlijk overal waar ze van nature voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Mexico, Florida, Curaçao, Brazilie en in Cuba kun je gaan zwemmen met de dolfijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seaworld in San Diego
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
concrete adressen en plekken vind je hier: http://www.daretoo.nl/entry/275/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nieuw-Zeeland zijn ook mogelijkheden om te zwemmen met dolfijnen.
Idem voor de antillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lovina Beach in noord Bali. Zelf gezien. (Niet zelf gezwommen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest zuidelijke puntje van Europa, 1500 km van Lissabon op de Azoren>
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de westkust van Australië kun je ze zien zwemmen. Ik heb ook gehoord dat je er veel kan tegenkomen in de zeestraat tussen Australië en Nieuw-Zeeland.

Groetjes. :-)