Is een samenvoeging van de woorden camping en glamour en gaat dus om luxere manier van kamperen, zoals een volledig ingerichte tent met echte bedden.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Het woord glamping is een combinatie van glamour en camping en dit is ook precies wat het is. Glamping is kamperen maar dan in luxe zoals je dat in een hotel of van een accommodatie zou verwachten. Glamping heeft het gemak van thuis maar met de natuur van kamperen.
een jaar geleden
Een glamping is een samenvoeging van glamour en camping, ook wel een glamorous camping. Op een glamping beschik je over de luxe van een hotel, maar ervaar je wel de vrijheid en natuurrijke omgeving van een camping. Denk hierbij aan slapen in een tiny house, boomhut of safaritent, voorzien van een eigen keuken en privé-sanitair. Meer informatie over glampings lees je op onze website: https://www.prijsvrij.nl/glamping