Mag ik een camera om mijn hals dragen als ik het vliegtuig instap bij ryanair of moet die ook in de tas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die camera moet in je tas.
Of, wat ik gedaan heb: grote binnenzakken in de jas gemaakt. Als ie daar in past is het ook goed.

Het beste antwoord

Camera moet ook in je handbagage passen, antwoord is dus Nee die mag je niet om je hals dragen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Zie Ryan Air:

Er is slechts één stuk handbagage per passagier (behalve voor baby's) toegestaan, dat tot 10 kilo weegt en niet groter is dan de maximale afmetingen van 55 cm x 40 cm x 20 cm (handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera's, enzovoort, moeten worden vervoerd binnen uw toegestane één stuk handbagage). Extra/te grote handbagage zal bij de boardinggate geweigerd worden of als het mogelijk is zal het geplaatst worden in het ruim van het vliegtuig tegen een tarief van £ 40/€ 40. Als u niet zeker bent over de afmetingen, controleer uw tas bij de balie voor het afleveren van tassen voordat u doorgaat naar de beveiligingsdienst van de luchthaven.