Wie weet er een goede website waar ik vliegroutes van verschillende luchtvaartmaatschappijen kan vinden?

(en dan bedoel ik niet van punt A naar punt B, maar over welke gebieden, steden, waters er wordt gevlogen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ben je van plan??? :p haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je?
Ik wil gewoon weten waar ik naar kijk, als ik naar beneden kijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee geintje.. Maar geen idee.. Ik weet wel dat er een site bestaat waar je de wereld kan zien als op google maps alsware, en dan kun je allemaal vliegtuigjes zien met als je er op klikt de snelheid, bestemming, enz.. Erg leuke site eigenlijk, ik zal morgen even voor je zoeken. Mocht je die willen zien. Truste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe maar even.
Pieter2011
12 jaar geleden
Dit is-em: http://casper.frontier.nl/unified/?location=eham

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kayak.com, worldticketcenter