Villa geboekt is deze site betrouwbaar?

Ik heb gister een Villa geboekt op www.prosmi.nl
Is deze villa verhuurder betrouwbaar?
want heb uiteraard geen zin om Meneer Stegeman te benaderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je toch maar zin moet maken en meneer stegeman toch maar moet bellen, de website(met name de vormgeving/lay-out) ziet er niet echt zo professioneel uit, en dat verwacht je wel van zo'n site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja meestal hebben oplichters en altijd over 1 villa deze site hebben meerdere en hebben er informatie bij. was op zoek naar iemand die de site kenden.
anneliez
12 jaar geleden
en wat kun je nu nog doen als die site niet betrouwbaar is? zulke dingen moet je van te voren nagaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genoeg, we hebben hem gereseveerd. maar niet betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Zwollee: Dus jij beweerd dat oplichters mensen oplichten met maar 1 villa? die fotos kun je zo van internet afhalen, en geloof me oplichters kunnen wel meerdere villas aanbieden hoor, ik ben zelf ook een aantal keer opgelicht(maar niet voor villa's en dergelijke), dus dat zou ik maar niet zeggen dat een oplichter maar mensen oplicht met 1 ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik hoor.
tikrit
12 jaar geleden
Je kunt evt. ook nog op zoover.nl kijken of de villa's beoordeeld zijn. Vaak worden villa's door meerdere organisaties aangeboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de site er wat minder professioneel uitziet, zegt niets. Het kan best dat een particulier dit heeft gekocht en verhuurt en zelf een website ervoor heeft gemaakt. Dan krijg je vaak dit soort websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoorde net van iemand dat een klasgenoot daarvan ook bij die organistor een villa had gehoord en dat alles in orde was!
bedankt voor de reacties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook altijd via sidn.nl opvragen wie de eigenaar van een .nl-domein is.
Mochten er problemen zijn, dan kan dat e soms verder helpen.

Antwoorden (3)

De logische volgorde is: eerst informeren en bij geen bezwaar boeken. U heeft een andere volgorde gedaan. Kijk eens op good old google, vara kassa, radar en meer van dit soort vraag/antwoord site's. Hebben ze keurmerken enz. ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik durf t niet te zeggen maar ik waarschuw iedereen voor Belvilla. Vorig jaar in Bretagne ondergebracht in ranzig en gedateerd huis!
Zijn vervroegd teruggekeerd. Op klachten wordt niet gereageerd; weg blijven bij Belvilla !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk nu niet meer terug (denk ik). Probeer de volgende keer eens www.booking.com.
Wij hebben daar al meermaals geboekt. Je kan er opzeggen zonder kosten (soms tot de laatste dag) en nog iets anders of helemaal niets kiezen. Deze site is heel getrouw en betrouwbaar in het weergeven van de situaties. Je vindt er ook beoordelingen van de gebruikers.