Waar kan je het (internationale) weer van vorige maand bekijken?

Je kent het wel, mensen die zeggen: "ik had wel 25graden en GEEN WOLKJE aan de lucht!

Waar kan je checken of dit echt zo is?
Internationaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat kan op:
www.woweather.com

Je kan op het voorbeeld van NL klikken, je kan de datum aanpassen en het type grafiek wat je zien wilt.

Hier een voorbeeldje van Nederland.
http://www.woweather.com/weather/maps/city?LANG=us&UP=0&WMO=06240&CONT=euro&NOREGION=1&PLZ=_____&PLNZ=_____&CEL=F&LEVEL=150&ART=MAX&R=150
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fantastisch! Dank je wel!
Het scheelde 13! Graden met wat een collega zei/riep!