Hoe duur is het om de Eiffeltoren te beklimmen?

Ik wil met 2 volwassene en 3 kinderen naar de Eiffeltoren gaan. Naar de allerhoogste verdieping. Hoe duur is dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5K

Het beste antwoord

1ste etage: volwassenen €4.80, kinderen €2.50
2de etage: volwassenen €7.80, kinderen €4.30
3de etage: volwassenen €12, kinderen €6.70

Je kan de Eiffeltoren in Parijs ook zelf te voet gaan beklimmen. Dit is uiteraard de mooiste manier om te genieten van het schouwspel. De trap brengt je maximaal naar de 2de etage en de prijs Eiffeltoren Parijs met de trap is €4.00 (-25 jarigen slechts €3.10)

Als je van plan bent om de Eiffeltoren Parijs te bezoeken breng je alvast je goede schoenen mee en ook heel wat geduld. De drukke weekends zoals onder andere het valentijnsweekend in Parijs garanderen ellenlange wachtrijen om de Eiffeltoren in Parijs te bezichtigen. Wie liever niet in de rij staat! (Parijs bezoeken tips!) Bestel je ticket voor de Eiffeltoren Parijs op voorhand via het internet en loop de vervelende wachtrijen lekker mis. Kijk dus even naar het weer in Parijs en de weersvooruitzichten Parijs vlak voor je vertrekt. Is de voorspelling goed koop dan snel je ticketjes voor de Eiffeltoren Parijs op voorhand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ongeveer €22,50

Bron: eigenervaring