Ik en mijn vriend gaan dinsdag naar zoutelande,Mijn vraag is dan ook wat is er te doen in de buurt van zoutelande?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff, er is géén saaier dorp te bedenken in de winter dan Zoutelande....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend en ik bedoel je.

Antwoorden (4)

Er is veel te doen in zoutelanden (zie bron)
Zoals bijvoorbeeld een museum, het arsenaal, een miniatuurpark en nog veel meer, adressen staan er ook bij!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi , je kan de Rosada factory outlet bezoeken altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi. Ik woon zelf redelijk in de buurt van Zoutelande (Vlissingen )
Deze tijd van het jaar is Zoutelande niet heel bijzonder. Het is een rustig dorp aan zee. Als je even lekker uit wilt waaien kan dit ;) Als je van uitgaan houdt is Zoutelande wel redelijk geschikt ( het hangt er wel een beetje van af waar je van houdt en hoe oud je bent ).
De populaire discotheken in de omgeving van Zoutelande zijn discotheek jojo ( 14+ ) en discotheek De Hooizolder ( 16+ ) De laatst genoemde is redelijk populair, zeker in de zomermaanden!
Wat ook in de buurt is is Domburg, leuk pittoresque dorpje waar je gezellig wat kunt eten.
Dichtstbijzijnde steden zijn Middelburg en Vlissingen. Middelburg is qua stad wat gezelliger, er zijn echter in beide steden allerlei dingen te doen!

Veel plezier in Zeeland! Kom nog eens terug in de zomer, dan zal je zien dat het net iets meer leeft ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer infomatie over activiteiten in omgeving vind je op :