Wat betekent "Country where applying; same country as residence? in een visa aanvraag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ze vragen of het land waar je het visum aanvraagt het zelfde is als het land waar je woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Land indien van toepassing; zelfde land als woonplaats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat is slordig vertaald heb, maar je hebt gelijk, dat is wat bedoeld wordt.
vertaling moet zijn zoals hansu hieronder aangeeft: "Is het land waar je de aanvraag indient hetzelfde als het land waar je woont?"