Kun je op centerparcs ook een 6pers huisje krijgen met een jacuzzi in de tuin, .. of misschien in een ander park?

Toegevoegd na 4 minuten:
of hot tube

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (5)

Die huisjes zijn er zeker, maar niet in dergelijke parken, helaas. Daar zijn echter weer voldoende hottub/jaccuzie-mogelijkheden op het park zelf aanwezig. De ervaring is echter ontegenzeggelijk anders.

De enige uitzondering zijn de 12-persoons VIP-huisjes in Port Zelande. Die hebben een sauna / whirlpool, maar ik durf je niet te zeggen of die buiten staat....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Engeland vind je parken met vakantie-bungalows die een privé hottub hebben. Vraag de gids aan van Hoseasons (zie bron) en je hebt een compleet overzicht (tenzij je niet naar Engeland op vakantie wilt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 12 persoons huisjes in Port Zélande hebben een jacuzzi en die staat inderdaad buiten!

N.B.: Er zijn in vrijwel alle parken van Center Parcs huisjes te huur (ook 2- of 4-persoons) die een sauna, Turks stoombad en/of whirlpool hebben. Deze laatste drie zijn natuurlijk wel gewoon binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi, kijk even op www.leuvenhorst.nl , daar hebben ze een nieuwe bungalow met buiten jacuzzi/hottub, en sauna, helemaal top.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van het nieuwe Efteling bosrijk.
Het gaat in 2012 haar derde jaar in en kent zelfs huisjes voor 8 personen. Leuk voor groot en klein!
Ik breng er ook klanten en leveranciers onder.
Veel plezier waarheen de reis ook gaat.
Cheers,
Droogijs / dry ice