Tot hoelaat rijd de randstadrail?

en dan bedoel ik maandag tot en met vrijdag en weekend

Toegevoegd na 18 minuten:
lIJN 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.1K
Powergen
12 jaar geleden
die van de HTM? Lijn 3 en 4?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke lijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijn 4 en van HTM

Het beste antwoord

Als je de hele rit wilt maken (+/- 50 minuten) dus van begin- naar eindpunt, dan vertrekt de laatste ma/vrij om ongeveer 0:00 uur. Voor zover ik het kan overzien. is dat in het weekend ook zo.

Ik ben zeker niet te lui om alles voor je op te zoeken, maar veel handiger is een link:
http://www.htm.net/Pages/DEF/368.HTML

Even de tijd invoeren, wanneer je wilt vertrekken, en aankomst- en vertrekhalte invoeren. Je ziet dan in één oogopslag of die mogelijkheid er (nog) is, en wat het alternatief is. Goede reis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel hoor ik wil wel zoeken en heb dat ook gedaan(1week) maar kon het echt niet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!