Bij Ryanair online ingecheckt maar doopnaam vergeten, kan ik hierdoor geweigerd worden?

Ik ben echt doodsbang dat ik geweigerd word.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Gelijk bellen. Anders betaal je de hoofdprijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geweigerd wordt je niet. Je hebt wel kans dat je een boete moet betalen. Weet niet precies hoe hoog die is. Als je een vriendelijke baliemedewerker hebt, heb je kans dat je gewoon door mag lopen. Maar houdt rekening dat je geld bij moet betalen.
Zorg trouwens ook dat je koffer niet te zwaar is, anders word je ticket helemaal duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam zoals vermeld op jouw paspoort/identiteitskaart moet overeenkomen met de gegevens op de ticket/instapkaart. Klopt dit niet, dan zou ik gaan bellen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam op de ticket moet gelijk zijn aan de naam op het paspoort.
Als er verschil is heb je een probleem, juist goedkope maatschappijen zijn niet goedkoop als je de naam wilt wijzigen.
Helaas.