Wat is de goedkoopste optie om deze zomer in de verenigde staten te komen (waar dan ook) en weer terug?

Op welke manier dan ook. Graag exacte informatie (dus waar ik bij wijze van spreke de ticket kan bestellen en hoe duur die precies is)

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik wil naar waar dan ook in Noord-Amerika en in de periode van 20 juni tot 5 september. Verder maakt het me allemaal niet uit. Gewoon een bonnefooi reis met een vriend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

De VS is zo groot; als je nu eens begin met van waar naar waar je wilt en of je vanuit dezelfde plek weer terug wilt. En de zomer is een erg ruim begrip qua tijdstip om te reizen.

Toegevoegd na 33 seconden:
En hoelang wil je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik blijf expres zo vaag omdat dat me allemaal niet uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zijn er zoveel parameters dat het ondoenlijk is iets uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat je nu pas meldt dat je met z'n tweeën gaat kan uitmaken in prijs en mogelijkheden. En vertrek je uit Amsterdam of is b.v. de haven van Rotterdam ook goed als een reis met een containerschip het goedkoopste blijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Dat is ook goed. Het gaat dus gewoon om een retourtje voor 2 personen vanuit nederland (waar dan ook) naar amerika (waar dan ook) Hoe dan ook. En dat tussen eind juni en begin september. Bedankt voor je hulp!
De goedkoopste optie is gaan zwemmen of
gaan roeien.

Het van oorsprong Amerikaanse Expedia heeft vaak top USA aanbiedingen als je zoek via vlucht + hotel + auto (het hotel neem je dan alleen voor je 1e nachten).Door te combineren krijg je daar extra korting, zo kan je echt tientallen % besparen op je reis naar Amerika. Voor het vergelijken van losse autohuur aanbiedingen in Amerika heeft Holiday Cars een handige service. Maar check zeker ook even Alamo. Dit is de grootste autohuur organisatie van Amerika en zelfs minivans of cabrio's reserveer je hier goedkoop. Daarnaast is het bij Alamo mogelijk om je huurauto op een andere locatie in Amerika in te leveren.

http://surprisetickets.nl/reizen/goedkoop-amerika

Of stel hier je vragen
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=5983
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil helemaal geen hotel of auto :D
Ik wil er alleen maar aankomen en weer weg
kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk ik zwem ook elke dag even heen en weer naaar de VS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CuriousOne
Daarom geef ik toch de links waar je alleen een vlucht kan boeken? Je zult tegen de tijd dat je weg wilt gewoon heel veel sites en/of reisbureau's moeten checken,
want prijzen veranderen met de dag.
Aer lingus en Iceland Air zijn over het algemeen de goedkoopste opties vanaf Amsterdam. Vanaf Dusseldorf is Air Berlin een optie

Toegevoegd na 10 minuten:
Jet Airways vanaf Brussel is ook goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moeilijk te beantwoorden. Ga je met een huurauto rondreizen of met trein en bus. Met treine en bus moet je haaast wel naar een grote stad vliegen waar je de verbindingen hebt en je geen auto nodig hebt. en oplossing is een oude auto te kopen en die voor 3 maanden gebruiken en dan proberen het te verkopen voordat je terug vliegt. Kijk op Craigslist.org voor auto's.
Ikzelf probeer ook altijd goedkoop naar Europa te vliegen, maar als ik alle uitgaven optel om van punt A naar punt B te komen via allerlei andere punten dan is het eindverschil verwaarloosbaar.