Welke landen zijn op dit moment niet veilig om met vakantie te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Somalie is krijgt een negatief reisadvies.
Via de onderstaande site kan je alle landen bekijken, of ze veilig zijn of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van heel veel landen is het advies "Niet-essentiële reizen worden ontraden".

Andere antwoorden (2)

Het reizen en verblijven in Afghanistan voor niet-essentiële doeleinden wordt ontraden.

In verband met de politieke spanning tussen Iran en de Internationale gemeenschap worden alle niet-essentiële reizen naar Iran ontraden (zie rubriek ‘Actualiteiten’)

Interne onlusten:
In verband hiermede worden alle niet-essentiële reizen naar het zuiden van Kirgizië ontraden.

Gelukkig zijn er momenteel geen bijzondere veiligheidsrisico’s verbonden aan reizen naar en in Kiribati.

Bij reizen en verblijven in Bahrein wordt geadviseerd waakzaamheid te betrachten in verband met de huidige veiligheidssituatie.

ETC.
http://www.minbuza.nl/reizen-en-landen/reisadviezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar Amerika reist worden er vragen gesteld die inbreuk maken op je privacy. Wat de Amerikanen met die gegevens doen is onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw antwoord ook en het getuigt van tunnelvisie......