Hoe kan je nou voor een paar euro een vliegticket boeken?

Je hoort soms mensen die voor 20 euro naar Londen zijn gevlogen etc maar hoe vind je die vluchten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan in 'londen' moeten ze nog een buskaartje kopen omdat het een ander vliegveld was, ben je alsnog €30 kwijt.
Diezelde maatschappihen bieden tickets aan voor weinig naar amsterdam, vanuit barcelona of zo, en dan wordt je in rotterdam of op weeze afgezet. Kun je van daaruit nog met de trein naar amsterdam.
Barcelona wordt je op girona afgezet. Busrit voor €€€ en duurt lang.
Maarrrr, desalniettemin, vaak best de moeite waard...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een vlucht zijn maar een paar mensen die zo weinig betalen. Der rest.betaalt veel meer.

Antwoorden (5)

Ryanair of easyjet bieden dit soort vluchten aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair. Meer kans als je een paar weken vantevoren boekt. Vliegen vanaf Weeze, Bremen kan ook nog schelen tov bijv. Eindhoven. Hangt er net vanaf hoe de aanbiedingen op dat moment zijn.

Bij Wizz Air vind je ook goedkope vluchten. (bijv. Praag, Boedapest, Vilnius). Ze hebben vaak wel gunstige vertrektijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf ooit voor €11.02 met Ryanair van Eindhoven naar Londen gevlogen (dit was incl. alle kosten en retour)

De manier waarop je dit boekt is vrij simpel. Je meld je aan voor de nieuwsbrief van Ryanair, Easyjet en andere low cost carriers. Je past je bestemming en reisdata aan aan de dagen dat er aanbiedingen zijn en boekt GELIJK.

Denk er aan lcc verdienen aan bijkomende zaken. Dus geen priority boarding. reis enkel met handbagage enz.

Ik heb al heel wat retourtjes voor minder dan €80 op deze manier geboekt.

Onderstaande link geeft nog meer tips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via ryanair! ik ben twee jaar geleden voor 20 euro gegaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben met Ryanair gratis heen en weer naar Stockholm geweest.
Je moet dan nog wel betalen voor de luchthavenbelasting en je koffer. Maar per saldo kun je erg goedkoop ergens heen.

Je kunt bij het inchecken geen stoel toegewezen krijgen, dus mensen vliegen als een wilde kudde het vliegtuig in om de beste plek te bemachtigen. En de stoelen zijn niet verstelbaar, want dat is gevoeliger voor kapotgaan dan verstelbare stoelen. En kapot=kosten voor de maatschappij. Er is geen catgering aan boord. De maatschappij vliegt vanaf goedkopere vliegvelden, niet vanaf Schiphol. Houd daarom rekening met reiskosten om daar te komen. Ook op de plaats van bestemming land je vaak op een vliegveld wat net wat ongunstiger ligt dan wanneer je bijv met de KLM zou vliegen.

Kortom: het is een goedkope en snelle manier om een afstand af te leggen. Maar het is allemaal net wat minder luxe.

BELANGRIJK: deze maatschappijen moeten net zo goed als alle andere aan de veiligheidseisen voldoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het wel zo dat iedereen kan zitten?