In welke plaatsen kan je in Brazilie mineralen en fossielen vinden? En zijn hier tours voor? Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Een van de mooiste plaatsen is het stadje Diamantina. De naam zegt het al. Ik ben er vorig jaar met mijn vrouw geweest en daar is ook een universiteit waar archeologie gestudeerd kan worden. De heuvels en bergen rondom het stadje zijn er vol van. Er is zelfs in de buurt van de stad een rotswand met oude rotstekeningen, maar ik weet helaas niet wie die gemaakt heeft...

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik bedoel natuurlijk vol van mineralen en fossielen, edelstenen enz...