Hoe overleef ik een weekend Center Parcs?

Een gezellig familie uitje...Help!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterkte!

Het beste antwoord

Zo mischien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol!
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze zie ik wel zitten....;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1! Dat zou wel is kunnen helpen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik ook een uitstekende oplossing! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed :-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, krijg je superlol :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, wilde net drank voorstellen. Je bent me voor. Prima gedachte, +1

Andere antwoorden (13)

Met die rugpijn bedoel je?

Tja daar zal toch wel een public-access-point zijn, dus neem je laptop mee, en ga lekker in je eentje achter een muurtje van het zwembad allemaal vragen zitten beantwoorden op goeievraag.nl... Ik wed dat je een heel fijn weekend zult hebben... en de kans is heel groot dat je het goed overleeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet... Ik weet hoe ernstig dat soort weekendjes kunnen zijn. Ik doe het dus gewoon niet meer. Zo simpel is dat.
Vooral als er in het verleden al van die uitstapjes zijn geweest, die steeds weer een hoop wrijving en ruzie opleveren, dan kun je om die reden hartelijk bedanken, lijkt me.
En zeker met je rugklachten op dit moment. Je hebt je rust hard nodig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er heel erg tegenop ziet, wordt het vaak leuker dan je gedacht had. Dat is mijn ervaring. Als je van tevoren afspraken maakt dat je niet de hele dag op elkaars lip wilt zitten en bijv. overdags de dingen doet die jij en je partner leuker vinden dan diegenen met kinderen (of omgekeerd als je wel kinderen hebt en de anderen niet), kun je afspreken dat je bijv. s`avonds weer bij elkaar komt om te eten of dansen, als het park leuke avonden aanbiedt. Echt, dan valt het allemaal best mee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, ik merk op dat je last van je rug hebt. Nou, dan heb je een goed excuus om niet met alles te moeten meedoen. Geef aan dat je je rust moet nemen.
14 jaar geleden
ik leef met je mee, maar je hebt er in toegestemd, dan kan je er maar beter het beste van proberen te maken.
neem een paar leuke spellen mee, risk, of scrabble of zo.
en een paar tijdschriften of een boek om je even mee terug te trekken als het je echt te veel wordt.
sterkte, en wie weet wordt het toch nog een soort van gezellig!
14 jaar geleden
Als je zorgt dat jij telkens het initiatief neemt om iets te gaan doen (zullen we nu naar het zwembad gaan?) en zodra iedereen klaar staat met zwemspullen zorg je dat je niet mee kunt (inderdaad de rugpijn van XiniX is een goede), dan zal niemand vermoeden dat je niet mee wilt omdat je geen zin hebt.
14 jaar geleden
Jee, mag ik ruilen? Ik ben nog nooit in Center Parcs geweest vanwege de kosten maar het lijkt mij fantastisch, we hebben er wel eens gezwommen. Wat is er nou zo erg aan? Ligt niet aan het parc toch? Tj en de familie, ach eris toch zat te doen daar? Ja als je last hebt van je rug is natuurlijk niet veel leuk. Ga lekker in het warme bubbelbad, neem eventueel een massage als het kan daar, en geniet van de rest en engeer de negatieven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de massage, nog niet aan gedacht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een goede oplossing +1
Gewoon proberen er een leuke tijd van te maken. Als je nu al gaat zitten deprimeren zal het ook nooit leuk worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Vaak valt het reuze mee als je je positief opstelt
Ik vind het allemaal nog wel meevallen in Center Parcs. Echt goedkoop zijn ze niet, en de huisjes zijn best goed onderhouden, alsmede het centrum met zwemparadijs. Bovendien liggen deze parken in een mooie omgeving. Natuurlijk betaal je mede voor het gebruik van het zwemparadijs, maar je hoeft echt niet al je tijd te spenderen in het park en/of zwemparadijs zelf. Ik zou zeggen, ga lekker de omgeving verkennen, doe een wandeling of fietstocht, of ga lekker winkelen in een nabijgelegen plaats.
Als je met een grote familie gaat kun je het hele weekend ook nog opleuken. Zorg dat er van tevoren een paar creatievelingen bij elkaar gaan zitten om activiteiten te bedenken. In een bosrijke omgeving is van alles te doen.
Succes, en veel plezier, en ik zou best met je willen ruilen. Want wij zijn niet zo van de familieweekenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn remedie voor dat soort uitjes, begin zo vroeg mogelijk met een sloot alcohol voor het hele gezelschap werkt als een zonnetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik doe als ik ergens TOTAAL geen zin in heb: Ik zeg het. Gewoon eerlijk zeggen: 'Sorry jongens, ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben, maar ik hou er niet van, dus ik ga niet mee.'
Voordeel: 1. Je hoeft niet te liegen.
2. Men weet wat men aan jou heeft en wat niet.
(lekker duidelijk dus)
3. Je bent in de toekomst voorgoed verlost van
dit soort gezzzzzzzellige familieuitjes.
Succes ermee.
En, mocht je toch geen puf hebben om nee te zeggen:
Heel veel sterkte, ik leef met je mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je nu naar CP of waar dan ook heen gaat is niet relevant, het gaat om het gezelschap waarin je vertoeft! Thuis kun je ook zonder problemen ruzie maken!
Zelf zijn we bijna 20 jaar met z'n 8 en een midweek daar naar toe geweest(geen familie maar buren) en er is nooit een onvertogen woord gevallen,altijd leuke wandelingen gemaakt en pittige discussies gevoerd,maar altijd in een vrienschappelijke sfeer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijven ademhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spelletjes spelen, wandelen, samen koken/bakken en fietsen bijvoorbeeld.