Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke site kan ik goedkope vliegtickets boeken (rond de 20euro) om naar Porto, Portugal te gaan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik heb een hele goedkope gevonden. Ryanair.com
Zelf vlieg ik ook altijd via Ryanair. Het is altijd heel goedkoop. Ik heb een vlucht voor je gevonden van 30 euro (dat het goedkoopste wat er is, goekoper krijg je het niet) Ik heb een link bijgevoegd, kijk zelf maar even ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20 euro is heel goedkoop. Dan moet je er vroeg bijzijn. En geen bagage meenemen (ryanair). Vaak is het goedkoopste 7 euro. Maar dan komt er brandstofkosten boven op. Ik zal bij ryanair kijken als ik jou was en anders transavia of uit een ander land. Want het is goedkoper om bijvoorbeeld over te stappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt gek als antwoord van iemand die een website over low cost vliegen runt. Maar Tapair is zeker concurrerend met Ryanair. Zeker als je ruim bagage mee wil nemen.

Ook een combinatie is mogelijk van Ryanair en TAP. Ryanair heeft een ochtenvlucht van Eindhoven en TAP vliegt in de avond naar Amsterdam. Gelukkig heeft TAP geen idiote enkele reis tarieven zoals veel flag carriers die wel hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf gebruik ik voor een goed overzicht van goedkope vluchten binnen Europa altijd de website: www.lowcostairlines.nl

op dit moment zie ik dat de goedkoopste vlucht 38 euro kost, maar check het zelf verder uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms via vakantieveilingen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair. Het gaat er dan voornamelijk om dat je (zeer) vroeg boekt. Waardoor je soms maar een paar euro betaald voor de ticket zelf en de rest vliegtaks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding