Is het verstandig om in deze tijd naar Athene te gaan.

Is het verstandig om op vakantie naar Athene te gaan gezien die huidige omstandigheden in Griekenland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom niet? je komt altijd wel terug hoor. vliegmaatschappijen vliegen altijd

Het beste antwoord

Waarom niet? En het is er lekker goedkoop!! Zorg wel voor een goede reis en annuleringsverzekering. Dan kan je bij problemen in Griekenland in ieder geval alles omboeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou zelf nog even wachten. Als ze gaan staken oid dan krijg je geheid problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartstikke veilig :) het is een arm land, geen oorlogsgebied;). de nederlandse regering heeft geen negatief reisverbod afgevaardigd voor griekenland,