Is er een Primark in Berlijn?

Ik ga binnenkort naar Berlijn, en ik wil heel graag weten of er een Primark is. Als je het weet, wil je het dan achterlaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Nee, als je naar een Primark wilt kun je beter naar Engeland gaan. Daar zitten 136 filialen. Terwijl er zowel in Nederland als in Duitsland maar één te vinden is. Die Duitse plaats is Bremen.

Toegevoegd na 15 uur:
Dankzij de opmerkzaamheid van Ivy4u kan ik melden dat intussen in Nederland naast Rotterdam ook in Hoofddorp een vestiging van Primark zit. En in Duitsland is na Bremen ook in Dortmund, Frankfurt en Gelsenkirchen een filiaal gekomen. Maar dus niet in Berlijn.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Nee, er is geen Primark in Berlijn.
Waarom is dat zo belangrijk? Primark zit toch gewoon in NL?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je niet,

maar dathoef je ook niet te hebben in berlijn want daar heb je zulke leuke andere winkels en bezienswaardigheden!!! :) veel plezier!