waar is het in februari warm?

wij willen in februari op vakantie, naar een plek waar het warm is. maar we willen niet dat het te duur is. weet iemand waar dat is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is "te duur"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apeldoorn!!! op mijn bankje. heerlijk onder de deken, bakkie warme choco met slagroom én een beetje cacao erop. de katten lekker op schoot, en als dat nog niet genoeg is de cv op 20. (en dan dromen van een vakantie van warme oorden) op zich kan je Indonesië proberen. ik ken nog iemand die wel een enkeltje die kant op verdient, dus mocht je gaan laat het me dan even weten. dan regel ik een verstekeling voor je

Antwoorden (13)

Als je het echt warm wil hebben zal je toch richting de evenaar/ten zuiden van de evenaar moeten.
Overigens is het in het middelandse zee gebied ook nog wel redelijk, maar echt warm is het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Egypte is het in februari gemiddeld 24 graden (in Hurghada en Luxor). Lekker toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we hebben inderdaad ook voor egypte gekeken, maar jammer genoeg was dat erg prijzig.
Op een van de canarische eilanden is het lekker in februari. Als je het echt warm wil hebben zou je een vlucht moeten boeken naar bv Indonesie. (Bali is mooi) De vlucht is wat prijzig, maar slapen en eten is weer heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op internet stond juist dat de canarische eilanden niet zo mooi was in februari... en bali zou opzich wel een leuke optie zijn, maar aangezien we maar 1 week willen gaan, is het erg lang vliegen. toch bedankt!
Een paar jaar terug ben ik in februari in Tunesië geweest. Toen was het weer daar lekker genoeg voor badkleding....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt weer rechtstreeks gevolgen van Amsterdam naar Eilat Door Arkefly en Corendon en Aqaba door Arkefly. Meer info op de sites van Corendon of de TUI sites Arke, Kras
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubai! Gegarandeerd komt een vriendin van mij vandaan, het is daar in de winter lekker rond de 25 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gambia, daar is het lekker warm en een paar jaar terug kon je daar nog redelijk goedkoop heen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Je moet wel vaccinaties hebben als je naar Gambia gaat, houd dus rekening met deze kosten als je nog niet gevaccineerd bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn genoeg laden waar het warm in in februari. echt is 'niet duur' en behoorlijk relatief begrip. ALLE vakanties zijn duur in verhouding met de vaste kostenpost die je hebt in het koude kikkerlandje (of welke thuisbasis dan ook)

de vraag is echter: waar ligt je voorkeur? wil je een toeristenplek of bv de binnenlanden in? wil je met het vliegtuig? wil je een last minute of vroeg boeken?
hoe lang wil je gaan? wil je in een hotel? een groepsreis? een actieve vakantie? huur je via via een huisje in een warm land wat de kosten kan drukken?

als je hier een antwoord op weet kan je gerichter zoeken, en kan kan je keuzes gaan maken omdat je vergelijkingsmateriaal hebt.

overigens kan je ook op de bonnefooi met een gepakte koffer op het vliegveld gaan staan. hoe het precies werkt weet ik niet, maar als mensen niet op komen dagen voor hun vlucht, (dus later dan last minute!!) kan je echt voor een prikkie aan boord. echter moet je wel ondernemend genoeg zijn (voor gezinnen geen goede optie) want je weet vooraf niet waar je heen gaat, en ook niet voor hoelang natuurlijk.

kortom, er zijn zoveel opties en mogelijkheden, ik kan niet in je knip kijken/weten wat je ervoor uit wil geven dat ik helaas geen specifiek antwoord kan geven.

hoe dan ook: ik wens je gewoon alvast een hele fijne en vooral WARME vakantie toe

(euc kijkt eens naar buiten en vind het eigenlijk wel een strak plan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Canarische Eilanden, Madeira, Egypte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benidorm (microklimaat)

Toegevoegd na 2 minuten:
In de winter is het er dikwijls rond de 20 graden overdag (gemiddelde maximumtemperatuur overdag 16 graden) af en toe een buitje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Dominicaanse republiek is ook populair en lekker warm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker naar goa india met arke flight only eenmaal daar ga je naar arambol en huurt een hut 2euro kost niets daar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Egypte, en nu nog niet boeken, begin januari is vroeg zat, prijzen regelmatig in de gaten houden. Via online reisburo's veel goedkoper. Rond 500,00 p.p. all incl moet lukken.
Veel plezier, where ever you go!