Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de goedkoopste ticket vinden naar jakarta (Indonesie)??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cheaptickets.nl, vliegtickets.nl, vliegwinkel.nl

Allemaal prijsvergelijkingssites voor vliegtickets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Dohop.com kan je kijken welke maatschapij het goedkoopst is. Let er dan wel op, hoeveel en hoelang de tussenstops zijn. Kan dan wel goedkoper zijn maar dat laatste is ook geen pretje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De handigste beginoptie zijn verzamelsites van ticketzoekmachines.(ik zal er een aantal noemen bij de links)
Heb je iets gevonden wat je wat lijkt, boek dan op de website van de desbetreffende airliner (Scheelt boekingsfee)

Heb je ook een hotel nodig in Jakarta (ook als dit maar een deel is van je verblijf in Indonesië). Dan kan de pakketkorting bij Expedia een voordeliger optie zijn.

Denk er aan dat vluchten vanaf Brussel of Dusseldorf veel goedkoper kunnen zijn dan vanaf Amsterdam. Speel ook met dagen. Een dag eerder of later kan veel voordeliger zijn

Toegevoegd na 4 minuten:
Ga je langer dan een maand weg? dan is Emirates meestal de beste optie. Hun voordeligste tarief is voor reizen tot 6 maanden geldig, bij de meeste anderen zijn de goedkope tarieven maar een maand geldig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer D-reizen is die is gemiddeld het goedkoopst las ik laatst in de krant
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een tussen persoon. Voor een vlucht alleen moet je daar nooit boeken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding