Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost een ticket naar nieuwzeeland met stopover in bangkok?

Wat kost een ticket naar nieuwzeeland met stopover in bangkok? In november +- maand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de klm website zie ik dat een enkele reis Nieuw-Zeeland met stop-over in Hongkong of Kuala Lumpur ongeveer 1850 euro kost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rond de 200 euro gok ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kost ongeveer 2000 euro ja want het is in Thailand bij de tusse sto hoogseizoen dus dan betaal je meer maar ik denk rond de 2000 en je bent lang onderweg maar alvast heel veel plezier ps Miss kan je in Thailand nog een week blijven 2 dagen Bangkok enzo is heel leuk mAar nieuwzeeland is ook geweldig ps GEEN drugs smokkelen zeker in Thailand niet want je komt gegarandeerd in het Bangkok Hilton voor 50 jaar en als het veel is doodstraf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan goedkoper dan hierboven genoemd. Kijk eens bij air asia voor een vlucht van Kuala Lumpur naar Nieuw zeeland. Scheelt honderden euro's. Andere budget optie tussen Azie en Nieuw Zeeland is Jetstar

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus je vlucht in tweeén splitsen. Europa - azie en apart boeken azia - Nieuw Zeeland

Toegevoegd na 26 minuten:
Waarschuwing: een vlucht Bangkok - Christchurch, Nieuw Zeeland boeken bij Air Asia is veel duurder dan splitsen in bangkok - Kuala lumpur en Kuala Lumpur - Christchurch. Enige nadeel is dan wel dat je 2 keer moet inchecken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding