Aruba weet ik niet maar in Curaco ongeveer gelijk aan hier.. hebben er vaak dezelfde winkelketens als hier.. Grote AH XXL bijvoorbeeld..uit eten kan goedkoper maar dan wel even zoeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wordt genieten , je kan nog betalen in guldens !
Vorig jaar 2 x naar Bonaire geweest, door de koers van de dollar vond ik de prijzen goed te doen,gelijk en soms goedkoper als in NL 100 usa dollar is nu ongeveer 62 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi ik zelf woon op islamagarita een eiland er vlakbij en ja daar zijn de prijzen gewoon zoals in nederland zelf het ene iets duurder het andere soms iets goedkoper is ook tezien van plaats tot plaats je het koopt natuurlijk voor goedkoop te zijn moet je beter naar islamagarita komen daar is het pas echt veel goedkoper he pakje sigaretten 1.5euro benzine volle tank 0.5euro pintje 0.4euro enz hoop je hierbij wel geholpen te hebben