is er in zweden ook zo iets als een weekabonnement voor de bus?

ik ga met mijn vriend twee weken naar zweden, en nu voor het eerst zonder auto. we gaan naar een camping en willen in de wijde omgeving veel met de bus gaan reizen. wat zijn hiervoor de opties? of moeten we steeds een los kaartje kopen. gebruiken ze daar chip of kaartjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Zweden is het openbaar vervoer goed geregeld. Wel moet je, je kaartje online kopen. Het kan niet meer los in de bus zelf. Je krijgt daar ook nog wat korting. Als je kiest om met de trein te gaan krijg je onder de 26 jaar 30% korting.

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb nog een andere site gevonden, met nuttige informatie voor je.